Alla muistilista järjestelmän käyttöönoton tueksi ja avuksi:
- Tarkista Omat tiedot.
- Tarkista käyttäjät ja käyttöoikeudet sekä tarvittaessa pyydä asiakastukea lisäämään uusia käyttäjiä ympäristöönne.
- Luo ja muokkaa omat sähköpostipohjat: tietopyyntö-sähköpostipohja ja muistutus-sähköpostipohjat.
- Aseta kandidaateille ja asiakkaille automaattimuistutukset päälle.
- Infoa halutessasi asiakkaitasi ennakkoon tulevista tietopyynnöistä.
- Tarvittaessa tee rekisterihakuja ennen tietopyyntöjen lähettämistä ja esitäytä tietopyyntölomakkeet.
- Lähetä tietopyynnöt massana tai yksittäin asiakkaillesi.
- Laadi yrityksellesi oma riskiarvio ja sisäiset ohjeet.
- Tutustu tukiportaaliin: tukiportaalista löydät myös palvelun käyttöön liittyviä ohjeartikkeleita, ajankohtaisia tiedotteita, usein kysyttyjä kysymyksiä sekä tärkeitä yhteystietoja.
- Tarvittaessa ole yhteydessä asiakastukeen. Yrityksen pääkäyttäjä voi olla yhteydessä Clenton asiakastukeen seuraavilla tavoilla:
- Clento-järjestelmän kautta. Tukipyyntölomake löytyy tuotteesta kohdasta Ylläpito > Tukipyynnöt.
- Tukiportaalin kautta ja valitsemalla “uusi tukipyyntö”. Ohjeet tukipyynnön tekemiseen löydät täältä.
- Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: tuki.clento@visma.com
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback