(Asiakkaat > Asiakaslista > Jatkuva seuranta)

Asiakkaan tapahtumista ja merkinnöistä osa kirjataan automaattisesti Jatkuvaan seurantaan, mutta myös käyttäjät voivat lisätä sinne tapahtumia tarpeen mukaan. Käyttäjät voivat rajoittaa kirjoittamansa tapahtuman näkyvyyttä.

Esimerkkejä manuaalisesti kirjattavista tapahtumista tai huomioista:

  • Tarkastettavat tiedot
  • Selvitettävät tiedot
  • Puutteelliset tiedot
  • Tarkemmin seurattavat seikat
  • Riskisyyteen liittyvät seikat
  • Tavanomaiseen tuntemiseen liittyvät seikat
  • Verovelka



Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.