Olemme julkaisseet Clenton asiakkaille uuden tukiportaalin. Portaalissa pääkäyttäjä voi lähettää uusia tukipyyntöjä, tarkastella jo lähettämiään tukipyyntöjä sekä lähettää tarvittaessa lisätietoja. 

Tutustu tukiportaaliimme >>

Tukiportaaliin kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella. Kirjautumaan pääsee aloitussivun oikeasta ylälaidasta kohdasta “Kirjaudu tukiportaaliin”. 

Lue tarkemmat ohjeet tukiportaalin käyttöön täältä >> 

Tukiportaalista löydät myös palvelun käyttöön liittyviä ohjeartikkeleita, ajankohtaisia tiedotteita, usein kysyttyjä kysymyksiä sekä tärkeitä yhteystietoja.

Asiakaspalvelumme palvelee useissa eri kanavissa

Pääkäyttäjä voi olla yhteydessä Clenton asiakaspalveluun seuraavilla tavoilla:

1. Clento-järjestelmän kautta. Tukipyyntölomake löytyy tuotteesta kohdasta ylläpito - tiketit.
2. Tukiportaalin kautta osoitteessa https://support.clento.fi/ ja valitsemalla “uusi tukipyyntö”. Ohjeet tukipyynnön tekemiseen löydät täältä.
3. Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki.clento@visma.com

Muutos ei vaikuta jo olemassa olevien tukipyyntöjen käsittelyyn. 

Aurinkoista kevättä toivottaen
Clento-tiimi





Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei

Send feedback
Pahoittelut, että emme voineet auttaa. Anna palautetta, jotta voimme parantaa tätä artikkelia.