Olemme julkaisseet Clenton asiakkaille uuden tukiportaalin. Portaalissa pääkäyttäjä voi lähettää uusia tukipyyntöjä, tarkastella jo lähettämiään tukipyyntöjä sekä lähettää tarvittaessa lisätietoja.
Tukiportaaliin kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella. Kirjautumaan pääsee aloitussivun oikeasta ylälaidasta kohdasta “Kirjaudu tukiportaaliin”.
Lue tarkemmat ohjeet tukiportaalin käyttöön täältä >>
Tukiportaalista löydät myös palvelun käyttöön liittyviä ohjeartikkeleita, ajankohtaisia tiedotteita, usein kysyttyjä kysymyksiä sekä tärkeitä yhteystietoja.
Asiakaspalvelumme palvelee useissa eri kanavissa
Pääkäyttäjä voi olla yhteydessä Clenton asiakaspalveluun seuraavilla tavoilla:
1. Clento-järjestelmän kautta. Tukipyyntölomake löytyy tuotteesta kohdasta ylläpito - tiketit.
2. Tukiportaalin kautta osoitteessa https://support.clento.fi/ ja valitsemalla “uusi tukipyyntö”. Ohjeet tukipyynnön tekemiseen löydät täältä.
3. Lähettämällä sähköpostia osoitteeseen tuki.clento@visma.com
Muutos ei vaikuta jo olemassa olevien tukipyyntöjen käsittelyyn.
Aurinkoista kevättä toivottaen
Clento-tiimi
Oliko tästä vastauksesta apua? Kyllä Ei
Send feedback